Is er iets niet helemaal goed gegaan? Bent u ontevreden met onze dienstverlening? Had het anders gekund? Had het anders gemoeten? Laat het ons weten. Wij gaan graag met u in gesprek, zodat wij u kunnen helpen en er vooral van kunnen leren voor de toekomst. U kunt telefonisch of per e-mail contact met ons opnemen.
De eerste stap is altijd in gesprek te gaan met de huisarts om samen tot een oplossing te komen. Lukt het niet om er samen uit te komen, kan de klachtenfunctionaris van SKGE optreden als een bemiddelaar. Op www.skge.nl vindt u een klachtenformulier dat u kunt invullen en kunt indienen via de website. Doet u het liever schriftelijk, dan kunt u uw brief sturen naar SKGE, Postbus 8018, 5601 KA Eindhoven. Voor vragen kunt u bellen naar 088 0229100. De klachtenfunctionaris van SKGE luistert, past hoor en wederhoor toe en zit eventueel bij een gezamenlijk gesprek. Negen van de tien keer kunnen klachten naar tevredenheid voor beide partijen zo worden opgelost.
Indien de klager toch niet tevreden is met de uitkomst, kan hij of zij een procedure opstarten via de geschilleninstantie.
Of is er juist iets helemaal wèl goed gegaan? Heeft u een compliment, een tip of een leuk idee voor onze praktijk? Ook dat horen we graag. U kunt een e-mail sturen naar compliment@huisartsvangentkatwijk.nl.
©2024 Huisartsenpraktijk van Gent Privacyverklaring
Webontwikkeling: 2nd Chapter